It's 13 minutes to 5 a.m. and i'm cursed with the late-night/early-morning thoughts. Kelakar, ada berbillion-billion manusia seluruh dunia, namun seseorang masih boleh rasa sepi. Sepi yang kadang menghinggap tanpa kau sendiri sedari. Wanna know what sucks? The feeling that comes. That pain you feel in your chest, as it tightens, chokes you up and you can't breath, it grips you tight. Rasa seperti dicucuk beratus jarum sakitnya Ya Rabbi tak dapat aku hujahkan. Sakitnya menyeluruh, sakit yang buat aku kaku. Kalau rasa sakit itu boleh disental, sudah lama aku sental dengan clorox. That's what suck, not being able to get ride of the pain, the hollowness that eats you up. I have come to realize that those feelings, they never went away. Just.. suppressed, crammed into our unconscious mind. Jadi aku punyai soalan, unconscious mind tu terletak kat mana? Tolong beri aku peta. Tolong bagi aku direction untuk jalan ke hala unconscious mind. Tolong, aku merayu. Aku perlu hapuskan segala perasaan yang membuatku kaku. Aku perlu bunuh, dan tanam ia dalam lubang yang dalamnya enam kaki kebawah.


Tolong aku.

Aku merayu.

Tolong.

No comments: